Merhaba arkadaşlar. Forumun başından beri çok aktif olmayıp ama her doğum hikayesini okuyup ümitleniyordum. Kasılmalarımdan dolayı erken doğum olacağını hissediyordum ama son haftalara yaklaşınca panik yapıyorum sanırım tam zamanında doğuracağın diyordum. 37+4 te gündüz hiç sancım yoktu kasıklarda her zaman ki kasılma vardı akşam 10 da yatağa geçtiğimde sancılarım olduğunu farkettim ve dakika tuttum ilk başlangıçtan itibaren 5 dakika bir sancıları hissettim. Eşim hastaneye gidelim dediğinde uyuyalım dayanamazsam gideriz daha var günümüze dedim yattık sağa dön sola dön uyumak imkansız sancılarım canımı acıtıyordu artık ve eşimi kaldırdım hastane yokunu tuttuk. Arabada sancılarım var fakat hala geri dönerim ümidiyle çantalarımı bile yanıma almamıştım. Hastaneye gittiğimizde hemen nts ye bağladılar ve ebe açıklığımı kontrol etti 4 cm açıklığım var sabaha doğum yaparsın dedi. Nts de 15 dakika duramadım beni çıkartın nts den yürümek istiyorum dedim ve çıkarttı ebe sagolsun. Yürümeye başladım fakat sancılarım dayanamayacak kadar arttı ki fazla yürümedim toplasan 20 30 dakika ancadır. Ebe gelsin ben dayanamıyorum artık tuvalete gitmem lazım dedim ama en kötüsü bayılacak gibi olmuştum. Sancılarım sıklaşınca başka bir odaya alıp nts ye bağlayıp doğumun başladı demesi bir oldu. Şaşırdım kaldım nasıl yani gerçek mi diye. Yatağa uzandım ve ıkınmaya başladım Normal yatakta doğum en kolayı sanırım. Her ıkınmam da eşim bir bacağımdan kaldırdı yardım etti ben diğer bacağımı kendime doğru çekip ıkındım. Ebem mükemmeldi gerçekten sadece sakin olmamı ve herşeyin mükemmel ilerlediğini bir kaç ıkınma sonrası bebeğimin kucağında olacağını söylediğinde sakinliğimi koruyup kendimi ıkınmaya verdim. Ve eşim iyi ki yanımdaydı benimle beraber nefes alıp vermesi sakinleştirmesi terapi gibiydi herşey. Sadece zorlandığım tek şey kızlar gerçekten kabızlık sorununuz varsa ihmale almayın bebeğim daha önceden de kabız olduğum için kanalda zor ilerledi. İlk önce mesaneye boşaltmak zorunda kaldım ki en kötüsü buydu. Toplan sancım ve doğumun 1 2saat gibi bişey oldu. 1 de gittiğim hastaneden 2 Buçukta oğlumu kucağıma almam bir oldu 🙏 hastanedekiler gerçekten çok şaşırdılar bravo süper dedi gören herkes. Son olarak inşallah hepiniz en kolay bişekilde bebeklerini kucağınıza sağlıklıca alırsınız. Yürüyüş yapmadım aksine 9 ay yattım gibi bişey oldu eve bile çoğu zaman kayınvalidemle beraber olduğumuz için o baktı hurma yemedim açılma için herhangi hiçbirşey yapmadım bence hepsi boş🤷♀️😁inşallah doğumdan korkan herkese Ümit olurum 🙏🙏sormak istediğiniz herşeyi vakit buldukça yanıtlayabilirim 😁