Merhaba annişler ve anniş olma adayları birşey sormak istiyorum ilk dogumum spinal sezeryan la oldum iki sene önce şuan 36 haftalık hamileyim bunda da snipalli olmalıyım eşim narkozla uyu tamamen diyor sonuçta omur ilikten yapılan bi iğne korkuyorum biraz açıkçası ama dogum anını da görmek istiyorum napmalıyım sizce