Kızlar merhaba nst lerde sancım çıkıyor fakat ben hiç bişey hissetmiyorum böyle giderse serumla bebeği içerde tutacak doktor 35.hafta içindeyiz böyle bebek sanki karnındayken bi anda işiyormuş gibi hissediyorum hani hortumla tazzikli su akar ya onu böyle içimde hissediyorum ve kupırdayamıyorum o an aynı şeyleri yaşayan var öı acaba bu sancı çeşidi mi ?