eryesill
vallahi benim de göbeğim çıktı bayaa 15+5 teyiz ikiz de değil ki 🤷🏻♀️ Hamile pantalonları giymeye başlıcam artık 🙈
ve şu rahat döneme geçemedim ben bir türlü hala çok hassasım 😔 14 ten sonra geçiyorsun dediler ama olmadı... hala çok fazla uyuyorum ve sürekli yorgunum azıcık iş yapsam yoruluyorum enerjim yok hiç kokulara da feci hassasım hemen midemi kaldırıyor hiç kusmadım ama kokuya bağlı bulantım çokkk 😔