Merhabalar.simdi biz eşim ile birlikte bebeğimiz doğmadan önce bir deftere tahminler de bulunduk.dogunca kime benziycek kilosu ne olacak.boyu kaç olacak diye ayrı ayrı yazdik.eglenceli oldu. 😁
Sizinde bu tarz hatıra kalabilecek eğlenceli fikirleriniz var mı acaba yapmak istiyorum.doguma Allah'ın izniyle üç gün kaldı.
Şimdiden teşekkürler ☺️😊