Fatmayasar ay benım hamilelik 27.Haftaya kadar Harika güzeldi Diyetler egzersizler ne kusma ne bulantı ama Sonra kasılma ve sancılar başladı 2 gün hastanede yattım toparladık derken gebelik alerjisi başladı 3 haftadır kaşınıyorum dünyanın ilacını sürdük işe yaramadı. Ne uyku ne huzur kaldı valla. Derimi yırtıcam kaşınmaktan. İlk baş kolestaz sandık cok sükür değil ama hala takip ediyoruz benımde 35 bitince alıcak doktor. Daha fazla seni sıkmak istemiyorum dedi cunku bittim artık tükendim inşallah siz böyle şeyler yaşamazsınız. Bu arada benımkılerin ikiside 1800 şuan 😊