prensessannesiii Arkadaşlar merhaba. Bugün nst de 40-50 arasında 2 pik sancım çıktı. Daha 30. Haftamdayım. Böyle birşey yaşayan var mı? Erken doğum belirtisi midir?
Eminapasali Benim 38. Haftada 80 lere çıktı sancım ama ben hissetmedim acilmqn olmadığı sürece erken doğum riski olmaz dedi dr