Reglime göre 7+1 deyim doktor 1 hafta önce 4 mm kese gördüğünü söyledi bugün gittiğimde de cok dağınık görüyorum transvajinalde de kalp atıslarını duyamadığını söyledi, beta hcg kan testini bir daha yaptım ve değerim 15000 cıktı Eğer bi sonraki haftaya da duyamazsak gebeliği sonlandıracağını söyledi.Bu durumla karşılaşan varmı ? Dış gebelikten şüpheleniliyor sanırım Baska doktoramı gitmeliyim yoksa bekleyemeliyim,teşekkür ederim şimdiden 🙏🏻