Lollapalooza Yazmak istemedim aslında ama sizi tereddütte bırakmak istemem, insanın doktoruna güvenmesi önemli. Arkadaşım (hala orada mı bilmiyorum) Yeşim Hanım’la ilgili sorun yaşamıştı ve doğumu orada yapmaktan vazgeçmişti. Ben de hamilelik öncesi doktor arayışımda Nesrin Hanım’a gitmiştim ve tavrından hiç hoşnut kalmamıştım, tekrar gitmedim. İnşallah aklınızı daha çok karıştırmamışımdır, öyle olduysa kusura bakmayın.