Merhaba güzel anneler ve anne adayları, 17+2 yiz 73 Kilo ile hamile kaldım ve şuan 68 kiloyum. Doktorum bi sıkıntı olmadığını söyledi ama ister istemez korkuda var içimde. Sizlere de danışmak istedim bu durumu yaşayan ve bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı? Bebeğime zarar verir mi kilo kaybı. Şimdiden herkese teşekkür ediyorum ❤