Merhaba arkadaşlar benim doğumum çok yaklaştı 39+3 oldum😅 epiduralli normal doğum bu aralar kafamı karıştırıyor. Bazıları çok tavsiye ediyor bazıları normal akışı bozmamak gerektiğini söylüyor aranızda tecrübesi olanlar fikirlerini söyleyebilir mi lütfen?