Kilosu gayet iyi zamanı da çok erken değil.. Korkmayın bebeğinizi görmek isteyin sarılın dokunun ona iyi olacaksın yanımıza geleceksin diye telkinde bulunun. Benim oğlum 40+1 de 3880 kilo ile beş gün küvezde kaldı nefes alması zor oluyordu sonra hep yanımızda ve çok sağlıklı oldu çok şükür şuan 2 yaşında.. hiç korkmayın dua edin sizde..