Merhaba anneler, bu ikinci gebeliğim ilki normal doğum oldu ama bende doğum fobisi gibi bir şey oluştu. Şimdiki doktorum korkma prenses doğum yaparız ağrı sancı hissetmezsin, sezeryan mecbur kalırsak yaparız diyor ama korkuyorum yine de.. prenses doğum yapan ya da yapan tanıdığı olan bar mı. Kolay mı zor tarafları var mı? Sezeryan daha mı iyi olur, hiç bilmiyorum.. hemoroid sorunum da var ilk doğumdan kalan, alt tarafta dikiş olması da çok zor.. doğum yaklaştıkça korkularım artıyor..