[silindi] Kızlar 8 haftalık hamileyim migrenim var şiddetli baş agrisi var çok kötüyüm 1 tane parol icsem birsey olurmu
Meriwa [silindi] olmaz parol öneriyolar zaten de hiç içmesen daha iyi migrenim olmadığı için cok bilemiycem ama başka yollar dene cnm geçmiş olsun
0623-okay [silindi] basının iki kenarına peçetenin arasına karabiber koy kolonya çok ve onunla basının iki kenarına masaj yap sonra sar o yakınca ağrıyo cekiyor
Busimss [silindi] parol genelde bende işe yaramıyor onun yerine minoset içiyorum. Doktorumda önermişti zaten
Nazan_D [silindi] Benimde migrenim tutmuştu Parol içtiğim halde geçiyor yeniden başlıyordu. Doktorum günde 4taneye kadar içebilirsin demişti. Baska çarem yoktu içtim gerçekten çok zorlayiciydi 2gun sürdü. Temiz hava iyi geliyor. Çıkıp biraz yürüyüş yapmayı da deneyebilirsiniz.
Elifffo [silindi] parolu minosrti gunde 3 ekadwr kullanılabilir diyorlar. Benimde var migrenim günlerce geçmedi serum yedin
Kbratplgz Canim benim doktorum ilk 3 ay çok mecbur kalmadıkça parolda içme demişti. Doğal yöntemler dene bence arastirarak.
3MelekAnnesiiii [silindi] bendede migren var 3seviye hemde geldiginde hic bir ilac fayda etmio ve her geldiginde acillik oluyorum anca serumla gecio benimki. Gebeligin boyunca bence ilaclardan kalabildigince uzak dur cnm
babyoz [silindi] benim de ilk aylarda migrenim fazlasıyla tutuyordu. Doktor parol içebileceğimi söylemişti ama geçmeyeceğini bildiğim için hiç içmedim. Karanlık odada uyumayı dene en iyi yöntem bu.
EsraMira Parol alman önerilir fakat o da yine bebeğe geçer. İlaç alımın eğer çok minimalize ise zaten 1 parol iç ve Kapkaranlık bi odada uyu canım 😊 ben direk uyuyorum uyanınca baş ağrım geçiyor inşallah senin de geçer..
EsraMira EsraMira şunu söylememişim parolun bebeğe bi zararı yok boşu boşuna ilaç almış oluyor diye içmemen tavsiye ediliyor canım 😊
fatmanur309 Baska yöntemlerle gecirmeye calis.. Ilac almaniz en son Imkan olsun.. Nane yağı veya buz yardımcı oluyor..
Ececik07 [silindi] acilden parol serum taktırabilirsin. Ben hep içiyorum migren var ben de 2 tane içiyorum gün oluyor 3 üstüne serum taktırıyorum. Doktorlar da biliyor. Kendileri de sorun etmiyor. Minosette serbest. Ama parol etkisiz biraz onun yerine direk serum yaptırın belki daha hafiftir benden ve sadece o daha etkili olur. Geçmiş olsun
[silindi] Biraz daha iyiyim kızlar uyucam belki iyi gelir bilgileriniz icin teşekkür ederim iyi geceler