Arkadaslar merak ettiğim ve korktuğum birseyi sormak istiyorum sizlere. İkizlere hamileyim özel hast. gidiyorum Adana da yaşıyorum ikizler riskli olduğu icin takibi cok önemli biliyorsunuz. Doktorum 5 aya girdiğinde seni üniversitenin arastirma hastanesine gonderecegiz 1 günlüğüne dedi. Orda detayli birseye bakacaklarmis anormali mi ne birsey dedi.sonucu bana getireceksin dedi . bu riskli birsey mi karindan falan su mu aliyorlar genetik bozuklugu var mi diye bi arkadasim oyle birsey isterlerse sakin aldirma digeri ölüyor dedi bu detayli olan kontrol nasil birsey bilen var mi cildiracam