sule-0606 11 haftalıkken %60 kız denıldı 14 de erkek renklıdede kesınlestı erkek oldgu burda okuyodum yok canım degısmez ya ne degıssın dıyodum basıma geldı degısıyomus bsey falan almayn bekleyın derım emın olmak ıcın
Hlyyldz Ruveydackm bende ozaman ogrendim bugun 17 haftalik yine gittim ve kesin erkek dendi dogru cikti yani tecrubeyle alakasi var sanirim 😊
Zlnklc Bnde 14 haftalikken gttim kz gibi dedi doktor. Şuan 16 haftadayz p.tesi tekrar gidicem sizce yanlma olurmu 14 haftalikken ?
meva_asil_moms Ruveydackm 13 haftalıkken 2li taramada kızada benziyor dedi doktor 14+4 de kesin kız olduğunu öğrendik 17 haftalıkken dr tekrar bakalım dedi eliyle saklıyordu göstermedi ama kızım olacak Allah nasip ederse şuan 18 haftalık olduk
Gulbaharyldrm Bende 14. Haftadayım 17 martta doktora gidicem söyler inşallah ya gün sayıyorum çok heyecanlıyım 🧸😍
Gzduru [url=https://hizliresim.com/UHn3Wd][img]https://i.hizliresim.com/UHn3Wd.jpg[/img][/url] banada bir tahminde bulunabilir mısınız rica etsem