nurten0804 5 haftalık gebeyim. 7 ay önce düşük yaptım. Ayaklarımda ara ara ağrı ve kasığımda batma var. Adet günlerinde oldugu gibi. Kanamam falan yok. Acaba bu haftalarda normal mi😕biraz korkuyorum. Doktorum normal dedi am a yaşayan var mı. Bu ne kadar sürer?
Meriwa nurten0804 normal cnm 2 ay sürdü benim ağrım bel kasık ve bacak ağrım oldu önemli olan kanaman olmasın yeter cnm dinlen bol bol
Elifaydogan06 nurten0804 normal canım 4-5 hafta arasında bu ağrıları çekiö 6. Haftadayım şuan yok kendini fazla yorma yoruldukça daha çok oluyo kanama lekelenme yoksa korkma yerleşme ağrılarıymış
3MelekAnnesiiii nurten0804 4 aylik hamileyim bende benim hala kasiklzrimda agrilar var bazen kivraniorum diyebilirim cnm