Kızlar 10 gün önce jimerde ferhan sönmez e sezeryanla doğum yaptım. 6000 tl ödedik ekstra bi ücret ödemedik. Evet pahalı diğer hastanelere göre ben doktorumu çok sevdiğim için vazgeçemedim. Hastane de yoğun bi hastane olmadığı için bu süreçte çok iyi oldu bizim için. Malum fiyatı düşük olan özel hastanelerde oldukça kalabalık oluyor. Bizim için böyle olması çok iyi oldu. Allaha şükür doğum yaptım evimize geldik. Doğumu yakın olanlara tavsiye ederim böyle bi durumda kalabalık hastaneleri tercih etmeyin bence. Ayrıca hemşire ilgi alakası da iyiydi hasta bakıcılarda çok ilgiliydi doktorum zaten harika bi kadın jimer hastanesi ne güvenebilirsiniz