Ben evlendikten sonra korunmuştuk geçimi yıldır korunmuyorduk geçen yıl düşük yaptım ama şuan herşey yolunda olduğu halde doktor risk alamayız diyor şimdiden doktor değiştirmeyi bile düşünüyorum çünkü bebek normal pozisyonda olunca da sezaryen olmak istemiyorum haklı değil miyim sizce de