Hayalhazal Kızlar 14+3 hamileyim bugün belimde çok ağrım oldu aaat 2 kadar çektim yataktan hiç kalkmadım ve hala ağrılarım oluyor ara ara normal mi sizce
Tugbacolak Kanaman falan yoksa normal canım 30. Haftam bıtmek uzere hala belden sırta yayılan agrılarım oluyor 15 dkka boyunca dık oturayım sızlar sekılde agrılar oluyor ılk aydan berı aynı