batursare kizlar çatlaklariniz ne zaman olusmaya basladi ve bu göbüşte siyah bi cizgi oluyo o ne zaman cikiyo biz 30+2 haftaligiz catlak yeni oldu daha ve cok az ama bu diyah cizgi hala yok sükür 😆 kesin olacak mi ki 🤔
ggzmkrcc batursare benim 20 haftadan sonra çıkmaya başladı siyah çizgi ama çok belirsiz ve yamuk gidiyo çok komik 😂😂😂
Obsesifk batursare şanslısın ben daha 15haftadan sonra çatladım 1kg bile almamıştım hemen belli oldu gebelik çizgisi
NisanAzra batursare 8 de oluyo benim karnım çatlamayacak sanmistim 32. Haftaya kadar sonra bi kaşıntı sonra bi yırtık istediğin kremi yağı kullan çatlıyor boşver aman catlasın bebisler sağlıklı bir şekilde gelsin de 😊
matruskaa ggzmkrcc canım benimde aynı öyle sanki hafif kahve gibi ama yamuk kendi göbeğim mi yamuk acaba diye düşünüyodum bende hep çizgi yamuk olabiliyo demekki 🙂
ggzmkrcc batursare evet göbek deliğinin ordan bi yamularak gidiyo çizgi 😂 ama incecik ve cok az belli oluyo simsiyah olanlar var inş öle olmaz
Kadriye Daha hiç çatlamadm ama 15nci haftamda siyah çizgim belirdi simdi 26 haftalığım gttikce karardı ve uzadı
matruskaa batursare 31 haftalıgım canım benim çatlagım henüz yok öncesinde çok çatlakları olan biri olarak bebeyagı sürüyorum sürekli sonradan çatlar mıyım bilmiyorum ama siyah çizgi kahverengi şeklinde yamuk olarak 20lerden sonra oluştu bende 🙂
Denizsevim matruskaa benimde senin gibi. Eskiden beri kalçamda çatlaklarım vardı. Şu an 31+2 yim. Her banyodan sonra tüm vücuduma bebek yağı sürüyorum. Henüz çatlak oluşmadı( inşallah olmaz da) benim kahverengi çizgimde sanırım 20.haftalarda oldu ve birazcık yamuk gidiyor 😞
Zeze03 batursare çizgi bende 15 haftamdan beri var aşağıdan yuları doğru ama çatlak daha YÖK Allah’a şükür gerçi ufacık bi yerimde kırmızılık gördüm 27 yine sanırım çıkacak 😟