Muciiizeemm Kızlar şimdiden baslayım diyorum adetim bitti bu süreçte hangi duaları okudunuz ? Neler yaptınız bende baslayım artık🌺🤗
Muciiizeemm meliccccc ederim canım tüm isteyenler duaalarımda karsılıklı unutmayalm birbirimizi dualarımızda 🥰
Sister Bir de adet. Döneminden 3 gün sonra öğle saatlerine yakın vakitte temiz kağıda bismillahirramanirrahim yazıp o kağıdı üzerinde taşıyarak eşinle birlikte ol ama hamile kalana kadar üstünde durmalıymış o kağıt..bende denicem adetim bitince canım
meliccccc Sister tup bebege basladi canm arkadas iliski yasak laniyo bu surecte🥰insallah sende ise yarar yer gok dua demisler
meliccccc Muciiizeemm 😂hadii insallah sen kalbini yeterki karartma canm benm🥰olucak allahinn izniyle.. aklina takilan bi soru olursa da bana sorabilirsin cunku benim 2.tup bebek olucak😂deneyimliyim😂😂🤭🥰
meliccccc Muciiizeemm yok canm tutmadi😑nasip dedik ikinciye basladik bundan cok umutluyum allahin izniyle olucak hissediyorum🥰🥰
Muciiizeemm meliccccc İnşallaahh rabbim bu ay yaşatır sana bebeğin seninle olur 🤲🏻 Ben sigarada kullanıyodum bıraktm bu ay kalitesini düşürmeyim dedim
meliccccc Muciiizeemm insallah sanada butun herkesee nasip etsin🤲cok iyi yapmissin canm kaliteyi etkiliyo cunki