Kizlar en son Şubat'ın 24 regl oldum ve hala tık yok testler yapıyorum bir silik çıkıyor bir çıkmıyor kan verdim iki hafta önce 1.20 1hafta önce gene verdim gene 1.20 offf hamilemiyim bilmiyorum vb akıntım çok bide daha bugün sol kasık agrim başladı başkada hiç bişey yok 🤔