Helal olsun o doktora 21. Haftamda 27 mm rahim ağzıyla gezmisim riskli değil falan demişti 27. Haftamda da bebeğim iyice aşağı inmiş 25 mm olmuş rahim ağzı doktoru değiştirdim gittiğim doktorda hemen önlem aldı progestan fitil ve iğne verdi magnezyum verdi düzenli kullan dedi çok şükür geri uzadı 36 mm ye çıktı ve ben bolca dinlendim şimdi 33 haftalık olduk