Merhaba arkadaşlar 🌸 12 haftalık hamileyim ve normalde olan cilt kuruluğum hem havalardan dolayı hemde hamilelikten dolayı daha da ilerlemiş durumda. Aynı zamanda burun ve çene bölgemde egzama oluşuyor kabuklanıyor. Egzama ilacımı içinde kortizon olduğu için kullanamıyorum normal nemlendirici ile devam ediyorum. Bi kaç gündür Biodermanın bu nemlendiricisini araştırıyorum ve egzamaya bile iyi geldiği söyleniyor. Hamilelikte de kullanılabilirmiş, acaba kullanıp memnun kalan var mı ?