Mrvblg_ Arkadaşlar idrar tahlili sonucunda eser miktarda protein çıktı böyle bir problem yaşayan oldu mu? 😒😒😒
Angel2 Mrvblg_ ben ilk hamileligimde son haftalarimda yasadim cok ugrastim arastirma hastenesime yönlerdiler ordada 24 saatlik idrar biriktirip tahlil yapcaklardi idrari goturcegim gun doguma gittim son haftamdi ama
Neslihanasyam Mrvblg_ benim ilk hamileliğim de çıktı idrar da protein kaçağı 38 haftalıkken doğum yapmıştım çok önemli bişey kontrol altında olunması lazım gebelik zehirlenmesine yol açıyor yani şuan 2ciye hamileyim tekrarlamaması için dikkat ediyorum
Rmysylmzkrts Mrvblg_ Canım benimde çıkıyor arada idrar da tansiyon takibini iyi yap protein kaçağı yüksek tansiyonla birleşince sıkıntı oluyormuş