Esr_mkrmn_ysf Arkadaşlar 30+5 gunluguz bebeğim çok sakin sürekli böyle kontrolde hicbi sıkıntı yok kilosu suyu yerinde ama çok hareket etmiyor karnım sertleşiyor direniyor o kadar normalmi sizce bu kadar sakin olması
Deletedmom0990 Esr_mkrmn_ysf 26 haftalığım bende benim bebegimde çok hareket etmiyor ama ben biliyorum uykucu benim ki anca uyuyor 😁😁
Ceylizm Esr_mkrmn_ysf 29+1 baştan beri hareketsizliğinden yakınıyorum. Doktorumada sordum gayet normal her şey yolunda diyor şu zamana geldim tam fıldır fıldır hissettiğim hiç olmadı. Belkide sakin bebişler olcak bizimkiler 🤗
Esr_mkrmn_ysf Deletedmom0990 bende diyorum uyuyormu diye acaba bende çok severim uykuyu bana çekti heralde😃😃
YlmzSYlmz Deletedmom0990 bende bugun 26 haftalık Olcam benimkide ultrasonda cok hareketlı ama normalde sakın arada oyle vuruyor kacıyor bazen uyndrmaya calısıyorum ama yok 🤷♀️
Mucizemm25 Deletedmom0990 ay benimkide iki gündür öyle önceden çok hareketliydi büyüdü galiba hareketleri yavaşladı 🤷♀️
ddenizc Bu haftalarda sakinleşirmiş, 32den sonra tekrar hareketlenirmiş. Benimde çok hareketli bir bebekti, şimdi daha sakin.
Deletedmom0990 Esr_mkrmn_ysf aynen bende severim anasının oğlu nolcak diyorum 😁 doktora gidiyorum doktor uyandiramiyor ya doktor bile şaşırıyor nasıl derin uyuyor diyor 🤣🤣
Deletedmom0990 YlmzSYlmz olur canım ya benim ki çok uykucu ayrintiliya girdim ağzı ayirik uyuyor doktor durttu falan yok kalkmıyor 😁 yarım saat uğraştı çık yürü su iç uyansın dedi 1 saat yürüdüm 😁 bir şişe su içtim gel uyanmıştır dedi girdim hala uyuyor 🤦🤣 kalp sesini açıyor doktor bir urperiyor ama hala uyuyor bana çekmiş ya 🤣🤣top atsan uyanmaz
Mucizemm25 Deletedmom0990 bende uykuyu çok severim doğunca da inşallah bize çeker 🤣 iyi olsun da uyusun 🤲
Deletedmom0990 Mucizemm25 inşallah canım ya 😁 bi dogursak gozumuzun önünde buyuduklerini görürsek daha çabuk geçer zaman
Mucizemm25 Deletedmom0990 inşallah yaa bugünlere gelmeyi bile 5 yıl bekledim😕 bundan sonra herşey güzel olur inşallah 🤲🤲
Usluglhn Esr_mkrmn_ysf her bebegin mizaci ayni olmuyor. arkadaşımin bebegi cok oynamazmis benimki hic durmuyor karnimi yirtacak derecesin de ve rahatsiz ediyor. Bence herseyin fazlasi zarar iyiyse durumu az oynasin daha iyi 😁