4114eb 5+6da keseyi gördüm, 8 haftalık kontrolde kalp atışı yoktu boş gebelikmiş kürtaj olmak zorunda kaldım. Kese var hatta büyümüş ama içi boş yani. Senin daha çok erken bekle birazcık üzülme demeyeceğim gerçekten çok zor dilerim Rabbim sana bağışlar sağlıklı bir gebeliktir🙏🏻