Arkadaslar 12 haftadır bu jeli kullandım ve son zamanlarda kahve rengili tortu şeklinde öbek halinde geri geldiği de oldu 3 gün önce jeli bıraktık tortular bitti fakat arada koyu sarı kahvemsi gibi azcık akıntı geliyor bu şekilde başına gelen oldu mu ?