Merhaba kizlar.9-10 haftalik hamileyim.Bende karinda biraz yag var.Bugun arkadasimla konusurken bir anda ellerimle karnimdaki yag olan kisimlari biraz sert sekilde sıkarak su yaglar olmayaydi karnimin cikip cikmadigini bileydim dedim 2-3 defe yaptim.Sonra pisman oldum.Bebeye bir zarar etmez dimi?agri ve ya hic bir lekelenme yok.Gelisimden falan kalma durumu ola bilir mi?Ilk bebek diye cok endiseliyim...