Lovebaby123 Merveceee neDen 37 ? Bende sezeryan olacağım 2. Gebelik benim ama bana doktor normalde 39 dan önce almam demişti. Şimdi sıkıntılar var salı günü belli olacak nasıl ne zaman alacağı . Salı günü 36+5 olacağız biz de .
Seymasrbyk Merveceee benimde doktorum 39 dan önce alamam ne kadar dursa kar diye düşünüyor sanırım sizin neden daha erken ki
Merveceee Lovebaby123 benimde ikinci gebelik canım, ilk dogumumda sıkıntılar oldu 38m haftada olmuştu ozaman, bunda 38i beklemek istemedik gelisimide güzel diye doktorunla karar veridik
Merveceee Seymasrbyk canım, ilk dogumumda sıkıntılar oldu 38m haftada olmuştu ozaman, bunda 38i beklemek istemedik gelisimide güzel diye doktorunla karar veridik
Lovebaby123 Merveceee ben heyecanlandım yerinize vallahi 😀 anladım .hayırlı doğumlar olsun inşallah . Sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah. Minimum seviyede ağrı ile sağlıklı doğumlar diliyorum size 🤗