Anneincili ben ikinci cocugumu bekliyorum kısmetse ikea besik var sallanmıyo evet ama ben zaten cocuk sallamıyorum yada illede sallanıcaksa ayakta sallayıp yatagına yatırıyorum ve kademeli olması cok cok iyi üst katta bebekken ayaklanıp dönmeye baslayınca alt kata indiriyorum kutu gibi derin olmadıgı icin ben cok memnun kaldım şimdi bekliyorum bebegi kurduk hazırız