Gecmi solsun canim rabbim kucagini bos birakmasin hayirlisi ile insallah. Ben pazartesi kurtaj oldum 12 hafta 1 gunlukte kalp atisi durmasi sonucu kaybettik maalesef. Once iki tane hap gibi bisi verdi doktorum vajinadan bi kac saat sonra kanamam oldu sonra biraz parca düştü kurtaja alındım cok kotu agri cektim istanbul da zeynep kamile uyutarak yapıyormuş ben emzirdigim icin narkoz vs almak istemedim o yuzden sadece alt kismi uyusturdular sancaktepe ilhan varank da yaptim. Ilac riskli kurtaj olman daha iyi olur tamamen temizlendigine emin olurlar