Mom2892 bugün ultrason sonucumda 32w4d yazıyor doktorum herşeyinne baktı normal dedi, boyu 46 cm ve 2000g olmuş çok şükür ama uygulamayla bir iki gün farkla gidiyordu normalde ve buraya göre 33+4 üm. şimdi hangisi doğru? bir hafta fark var
Ilknur_degrrli1 Mom2892 32 de 1700 kilo falan oluypr 33 de 2 kilo oluyor gelisim geriligi falan yok gayet son adet tarihinle hesapla cubku bebek iriyse ultrason buyuk olcer
SnmTt Mom2892 bazen yanlış ölçüm alabiliyorlar çünkü doktor eliyle çiziyo boyunu kapa çapını falan eli bi mm kaysa yanlış ölçüyo 1 hafta ileri geri çok sorun değil ama kilosu 32 hafta kilosuna daha uygun sizin gittiğinizde yakalamış olur belki uygulamadaki haftayı çok önemli değil bence🤗
Mom2892 Ilknur_degrrli1 bu uygulamayla paralel gidiyordum ultrason bi hafta geride kalmış oldu şimdi. neden 32+4 çıktı anlayamadım kilosu iyi çünkü 32 ye göre fazla Diyorsunuz siz de. sorun yoktur inşallah dimi
SnmTt Mom2892 benimde öyle hep farklı oluyo sorun çıkmadı şimdiye kadar şükür😇 allah sağlık versin bebişlerimize 🙏🏽