Biranne00 Uniqon’dan sipariş verdiğim hastane çıkışımız geldi bugün çok beğendim Bütün parçalarının fotoğrafını çekmedim ama kumaşı çok kaliteli yaptırmak isteyen olursa tereddüt etmesin bence 👍🏻
Merve_kucuk Snmdnz Sizinkide çok güzelmiş ☺ Sizinkinin fiyatı ne kadar acaba. Bide aynı sitedenmi yaptırdınız
Merve_kucuk Biranne00 https://www.instagram.com/p/B9RrNnsJ6Qv/?igshid=4ndwktoheplw bende bunu çok beğendim kızım olacak adinida miray istiyoruz zaten ama pahalı 😏 durumumuz iyi olsa direk sipariş verirdim 🙂
Biranne00 Merve_kucuk inşallah içinde kalmaz kuzum bebekler bereketiyle geliyor ilerleyen zamanda yaptırırsın belki. Ayrıca çokta önemli bişey değil ki zaten bir iki defa anca giyilebiliyormuş ☺️
Esarikay Biranne00 bende uniqon da yaptırdım yıkadım utuledim çok güzel hiç bozulma renk atma yapmadi😀 benimki de mavi Kapadokya fildi şuan resim atmaya çok eriniyorum
Biranne00 Esarikay biliyorum atmadan anladım canım ve çok güzel bir desen güle güle kullansın bebiş inşallah ☺️