Kevsergizem Tubadincay bizde bizde 🙋🏻♀️ uyuyamayan ağrı çeken gün sayan annişlere Selam olsun 🙃 7 nisan doğum planlı sezeryan ama bende 04.04.2020 istiyorum bakalım sağlıkla gelsin miniklerimiz 🙏🏻 Hazırlıklar nasıl gidiyor