Baharuras1321 Kızlar merhaba 5 aylık hamileyim hiç çiğköfte yemedim bugün de yemek yapamadım canım çekti bi zararı olur mu yesem bazıları miğdeyi bozar kötü olursun fln dedi ama napmalıyım
Happpm Baharuras1321 canm ben ilk aylarda çiğ köfteye bildiğin aş eriyordum doktor etsizse ye dedi valla hemen hemen her hafta yiyordum şimdi arada yine yiyorum napim valla seviyorum çok şükür birşey olmadı
elif00000 Baharuras1321 etsiz ve yeşillikleri temiz yıkanan güvenilir yerden yerseniz sorun olmaz ben çok yedim
Kvlkgzmerhn Selamlar tartışma başlığını canim şunu çekti filan diye duzeltseniz direk yemek adı butun hamilelerin canını çektirebilir 😍🙏 onun dışında doktorum istedigin zmn ye etsiz olsun dedi bende cok yiyorum
elifeflinmom Baharuras1321 Bende etsiz olanından caanım çektikçe yiyorum bi aorun olmadı şimdiye kadar bence yiyebilirsiniz😊
nilinannesiii Baharuras1321 valla canım haftada 2-3 defa yiyorum çok seviyorum ekşili ekşili ama etsiz tabikide
_kizannes5 Baharuras1321 kız ben daha yeni yedim nolucak ye allahın izniyle birşey olmaz inşallah 💙💙💙
KubrArdAdem61 Baharuras1321 inanın bugün benimde canım çok çekti bende merak ediyordum çok iyi olmuş bu bende yiyicem canım çekti yapıcak bişey yok😊
YagmrK Baharuras1321 etsiz olanından yiyebilirsin sürekli olmadıkça çok nadir yenir bence. 💕Benim canım da uzun zamandır mercimek köftesi çok istiyor yapmayı bilmiyorum gurbetteyiz ne yapcam bilmiyorum 🤷♀️