Brntmk Merhaba hanımlar 14+5 haftalık hamileyim ve ara ara acık renklı akıntım geliyor bebegim cok şükür iyi dedi doktor ama bu akıntının sebebini bilmiyorum böyle olan varmı?
brnr09 Brntmk benim ara ara pembemsi kahverengi gibi çoktan azıcık oluyor günlük ped kullandığım için fark ediyorum. Doktora sormuştum ben de hiçbir sorun yok bebekte arada öyle olur demişti
Kvlkgzmerhn Açık renkli derken şeffaf ya da beyaz kokulu akinti ise enfeksiyon kokusuz ise bisey olmaz gebelikte her kadinda olur dedi doktorum 🌸
Brntmk brnr09 teşekkür ederim içim biraz olsun rahatladı şuan insallah sağ sağlım kucagıma alırım allah herkesin yardımcısı olsun🙏🏼