Minikkuzuma Anneler merhaba kuzum 4 aylık bugün bacaklardan aşı oldu ateşi yok sürekli takipteyim fakat kafası sıcak bacak eller kollar sopul ölçtüğümde en dazla 36/7 çıkıyor ben ateşi yok diye kabulleniyorum ama kafası neden sıcak bilmiyorum 🤷🏻♀️
AyaYlmazYldrm Minikkuzuma atesi yoksa korkma ama 4 ay asilari biraz agir oldugu icin onunda vcudunun tahat etmesi icin ve kafasinin atesi sonmesi icin bir cay kasigi calpol vrmeni tavsiye ederim
NaimeYilmaz Minikkuzuma 38,5 görene kadar ilaç vermedim hiç. Verin vermeyin diyemiyorum. Bebeklerin kafası genelde sıcak olur. Vücut ısısında artış olabilir tabi. Gece boyu takip etmek gerekir.🙏
Dsg Minikkuzuma 38 olmadan ateş düşürücü vermeyin ve bebeklerin beyin kan akışları çok hızlı olduğu için sürekli sıcaktım 14 aylık bebeğimin hala başı sıcak fakat aşı olduğu için sürekli kontrol etmenizde fayda var
AyaYlmazYldrm Minikkuzuma oglum 19 aylik ve inatci atesi var en dusuk atesi malesef ki 38 vrr canim hicbir zarari yok tabiki snaa kalms ebemiz bize asidan sonra eve gdince calpol vrrin derdi hep vrdm kormma
AyaYlmazYldrm Minikkuzuma beneklrfe bazen agrisi olabilir huzursuzligu olabilr bna doktorum ki cok iyi doktordur boyle cok agladiginda huzursuz olunca cay kasigiyla calpol ver agrisini alsin demisti kontrol edin 37.bucuga cikinca 4 saat arayla veebilirsiniz iyi geceler
Minikkuzuma AyaYlmazYldrm evet canım ağrısı vardı biliyorum mızmız durmuyo ateşi yavaş yavaş çıkıyordu verdim çay kaşıyla rahat rahat uyudu çok şükür ☺️🤲🏻❤️