Kızlar 2 gün önce normal doğum yaptım bana iyi gelen şeyleri söyleyeyim size belki sizede faydası olur.
3 cm aciklik ile yatışım yapılmışti ama ben dayanamayacagim duruma gelene kadar hep ama hep hareket halindeydim. Önce merdivenleri inip çıktım bol bol . O zaman dayanabiliyordum. Sonra eşim çok yoruldu ve uyumak istedi o zaman odada şancı geldikçe plates topunda zıplama hareketi yaptım . Bu hem inanılmaz rahatlattı hemde açılmayı daha hızlı ilerletiyormus.ama bir yerden sonra onu da gözüm görmedi tabi. O evrelerde duşa girip sürekli sıcak su tuttum belime ve kasıklarıma. Bu sıralama benim için çok ideal oldu. Ve açıklık 7 cm den sonra en rahatlatan ve 10 cm hızla yaklastiran secde pozisyonuydu.
Ama şunu söyleyebilirim ki ebelerin aciklik kontrolünden cekinmeyin onlar sadece açıklığa bakmıyor doğumu tetikliyor.
Ayrıca şuan pişmanlığını yaşadığım br şey var ki normal doğum olduğu için akşamına çıkabileceğimi söylediler ve çıktım ama şuan bebeğimi emzirme konusunu hala oturtamadım ve bebegim sarılık oldu. Keşke o gece kalsaydım ve gecenin sakinliğinde ebelerle daha iyi iletişim kurup en azından sistemi biraz oturtmuş olurduk. Gündüz gelen giden belli olmadı personelden. Her gelen bir şey söyledi. Ve şuan mastit olmuş durumdayım sütüm var ama veremiyorum mama takviyesine basladim , sarılığı düşmezse 2 gece mavi ışıkta yatacak. Siz siz olun olabildiğince hastanede kalmaya bakın ve ebelerin bilgilerinden faydalanın.