Merhaba kızlar
Ben 28 haftalık hamileyim. Üç günden beri bebeğim karnımda bir yerde toplanıyor ve karnım sertleşiyor. Karnım sivrileşiyor. Öyle agrı filan olmuyor yada yalancı sancı gibi bir durumda olmuyor. Çok sıklıkla olan bir durum değil ama ben 3 gündür farkediyorum. Bugün kontrolüm vardı. Doktorun dediğine göre erken doğum riskinin oldugunu söyledi. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba🤔 lütfen yardımcı olun🙏🏻🙏🏻😞