Arya12 demek ki bu durumu yaşamayan yok, tamamen hormonlardan kaynaklı vücut bu duruma alışmaya çalışıyor, çok isteyerek hamile kaldım ama sonra sizin gibi mutsuzluk bulantı kusma halsizlik acaba erken mi dedim yaşım 28 üstelik 😃 korktum hatta bebeği kabullenemicem diye, ama vücut alışınca kalp atışını falan duyunca yavaş yavaş hepsi geçiyor, şuan zorlayan tek şey bulantılar. Sabredin ben bu süreçte çok dua ettim manevi anlamda çok güzel destek