Bende 26+5 im geçen hafta benim ki nin de başı aşağıdaydı ama sonra ki kontrol de normal pozisyonu almıştı o haftalar da oluyor galiba öyle, benimde aşırı bel ağrım var iki gündür ne yapayım bilmiyorum inanın kırılsa bu kadar ağrımaz fikri olan varmı napim