Hebun56 Merhabalar 39. Haftaya girdim ve ishal oldum bununla ilgili bildiğiniz bilgi varmı bana söylermisiniz bilenler çok değişik oldum sancılarım da oluyor daha hastaneye gitmedim salı gideceğim
Kbrbydk Hebun56 ishal doğum belirtisi diyorlar canım.s sancılarını bekle 6-7dk ya duserse git bence acilmana bakarlar hem.
Hebun56 Ya evet bende burda görmüştüm ishalim başladı diyorlardı diye 1 hafta önce sancım oldu gittim 1 cm açılman var demişti evine git sancını Çek dedi o gün bugündür gitmedim hiç bekliyorum ama gideyim tekrar dimi
Hebun56 Kbrbydk mesela bugünden örnek veriyim gece Lavaboya çok kalkıyorum sabah 6 gibi yine uyandım başladı sancım üstüne uyudum sonra 9 gibi sancımın çok olmasıyla uyandım bi 10 20 dakika çektim tam doktora gideyim dedim hazırlandım zar zor baktım geçti gibi bende gitmedim daha 😭
Kbrbydk Hebun56 o zaman doğum sancısı değildir canım doğum sancısı olsa geçmez. Düzenli aralıklarla gelir. Bol bol hareket yap, sicak dusa gir beline kasıklarına sıcak su tut. Artarsa iyi,gecerse yalancıdır.