Kızlar sat 26 Şubat bu pazartesi yani 2 martta adetim bitti bende Dün yumurtlama günümü bulmak için test aldım dün silik çıktı bugün böyle bi koyu çıktı ilk defa yapıyorum yanlış mı yaptım acaba bilemedim dün geç saatte eve geldiğim için 6 da yapabildim bugün öğlen 1 de yaptım su içmedim iki saat öncesinden bu kadar erken yumurtlamam normal mi daha adetim biteli 4 gün oldu resimi ekliyorum
https://i.hizliresim.com/73IhQk.jpg