Nasippp ya gerçekten mi ozelden nasil yaziliyo bilmiyorum 😊ne bileyim hep yumurtlama yok dendi bende öyle bekliyorum yumurtlamıyorum diye kafama taktim hatta. Doktora gitmeyi düşünüyodum 15 martta adet olmazsam gideyim dimi sonra tekrar ovulasyon testi alırım çünkü elimdekiler bitmek üzere