Merhaba arkadaşlar ben 25+3 haftalık hamileyim fakat bende 3 4 haftadan beri kaşık ağrılarından dolayı hastanelerdeyim sürekli serum yiyorum ve bir hafta önce gene hastaneye gittim doktorum bobregimde büyüme var dedi ondan şiddetli ağrıların var dedi sürekli istirat ediceksin dedi rahimime baktı açıklık yok dedi ama olmaz anlamına gelmez dedi erken doğum sebebi olabilir dedi. Normalde bu böbrek buyumelerine tel takılıyormus ama buda erken doğuma sebep acabiliyor dedi şuan önermiyoruz ama son çare o dedi anneyi rahatlatmak için. Acaba bu sebeple rahim açıklığı olur mu erken doğum yaşar mıyım sizlerden yaşayanlar varsa bana biraz bilgi verirmisiniz lütfen. Korkularım var çünkü.