caglahrsn Pazar günü bende hiç hareket hissetmiyorum diye gittim zor buldu kalp atışını ama benim hafta daha küçük, 29 dayız biz benim kilo dan dolayı imiş hissetmeme normal de ultrason da oynuyor bilmiyorum bir haftadır baya grip ve öksürük var şuan da hareket etse dahi günde bir iki defa oda çok az biliyorum pazartesi ben de daha gittim bugün de gitsem mi diye düşünüyorum 😳🙄 gerçekten sağlıklica bir an önce zamanı dolunca kucaklarimiza alsaydik evlatlarmizi