SongulFatih canm nedenini bence kimse bişe diyemez plasenta aşapıda olabilir normal olabilir farklı birşey olabilir korkup stres yapma ama doktora gitmende fayda var en azından aklında kalmaz zaten lekem geldi dersen acilden us ile bakarlar mutlaka korkma dua et iyidir bebişin umarım 🙇♂️