Hi2018 hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin Rabbim dualarında bana da yer verirsen sevinirim hamilelerin duasının kabuk olacağına inanıyorum🙏🏻 2 ay korundunuz mu? Doktor korunmana gerek yok dedi bende korunmayı düşünmüyorum çünkü zaten zor gebelik olmuştu yine zaman alır diye korkuyorum😔